2 jaar geleden hier 1 nacht gestaan op doorreis naar Albanië. Wij vonden het top! Lekker groen temidden van de anderszins grauwige stad. 24uurs winkeltje vlakbij de uitgang voor de pivo. Sanitair typisch Oostblok, gewoon prima. Omgeving is niet spannend, veel Russen.

• april 2023

camping is nog gesloten maar we mochten toch een nacht blijven. Zeer aardige eigenaresse. Sanitair was nog afgesloten en zag er erg verouderd uit.

Hetty100

vriendelijk vrouw bij binnenkomst , je kan zelf je plekje uitkiezen. Vaste camping gasten vriendelijk De douches en toiletten niet alleen verouderd maar ook echt smerig. We betaalden 26 euro voor een nacht en dat is eigenlijk veel geld voor wat je er voor krijgt.

• april 2023

Nog geen foto's