• december 2023

Met onze 10m camper betalen we €20 per nacht en stonden strak aan het water, onbeperkt stroom, douchen en snelle wifi. adembenemend mooi uitzicht over de hele baai. vanaf hier de fiets gepakt naar kotor via de ferry. echte aanrader! sanitair is niet nieuw maar voldoet prima.

barry-stabij

Eigenaar behulpzaam en vriendelijk. Sanitaire voorzieningen eenvoudig maar schoon - warm water beschikbaar. Prachtig uitzicht en directe toegang tot het kiezelstrand. Ja, het ligt aan een drukke straat, dus eerlijk gezegd stoorde het ons niet zoveel. Alles is op loopafstand.

Familytour_23

prima camperplek, direct aan water. eenvoudig sanitair, schoon en met warm water. 25€ per nacht 2p incl electra. beachbar en restaurants op loopafstand. aanrader voor stop aan baai van Risan bij Kotor.

• december 2023

• E65