nieuwe eigenaar v a 1 maart 2024. Wij waren op die dag zijn eerste campergasten. Hij was eigenlijk nog niet open, maar we waren welkom en hij maakt ook nog meteen het sanitair voor ons schoon hoewel dit niet nodig was. Prima plek bij leuk strandje en wandel- en fietspaden

Prachtige plek vlakbij Assen, alles heel netjes. leuk gefietst

marion

Aardige eigenaar, schoon sanitair en vlak achter de camping een recreatieplas. mooi overzichtelijk grasveld en keurig ommuurd.

Prachtige plek vlakbij Assen, alles heel netjes. leuk gefietst

Camping De Ommekeer