perfecte camping. uitstekend schoon sanitair. mooie plekken. vriendelijke ontvangst. onze kleinzoons hebben zich heerlijk vermaakt. schapenscheren gezien en lekker met de skelters gereden. voor herhaling vatbaar !

Hans&Rita

Ben je op zoek naar een camping waar alles prima is geregeld dan ben je hier op het juiste adres. Top sanitair mooie plaatsen, prima omgeving en ook nog hun eigen bier. Wat ons betreft 5 sterren waard.

• mei 2022

Heerlijke ongedwongen camping, heel gastvrij, mooie maar vooral ook een fijne plek, met goed en schoon sanitair. Wij komen graag terug, al is het voor de geweldige lieve enthousiaste (ondeugende) hond!!

• mei 2022

Camping de Molenhorst