LaBellaLola

prima basic camping. te duur voor wat ze hebben te bieden. ik sta versteld dat er mensen schrijven dat ze hier zo klantvriendelijk zijn. dan is er veel veranderd. Al lopen ze je bijna omver dan kan er nog geen goede dag vanaf.

camperbaest

Wandel4daagse Diever, dus camping Diever geboekt. Plekje 57, helaas staat vlak achter de camper een Springkussen als we uitgewandeld zijn. Heel vreemd dat niemand dat even van te voren meldt. Ook nog schade aan solar Light, door rondvliegende Kids. Slechte zaak.....

Camping Diever