Camping Landgoed Meistershof

Dwingeloo, Westerveld, Drenthe, Nederland

• juli 2024

wat een prachtige camping is dit! wij wilden 1 nacht blijven maar hebben er snel 2 bijgeboekt! alles even mooi hier: het fantastische uitzicht, het superschone sanitair, de ruime verharde plek met eigen picknicktafel. de camping lijkt wel een park. doet zijn naam eer aan: een Meesterhof!

• juli 2024

Zowel als camping en Camperplaats een top plek,alles klopt en voor een goede prijs . overal is aandacht voor detail te zien er zijn leuke hoekjes om te zitten gemaakt . heel verzorgd,grote plaatsen en keurig sanitair. Wij komen weer snel terug.

JanRob

we sluiten ons bij de vorige positieve melding. let wel: ruime plekken geld voor de comfort plekken. (inclusief.. electra). Voor douchen en warmwater is het handig om een gelijk een sep kaart van 5,- te kopen. heerlijk om te vertoeven.

Camping Landgoed Meistershof