mooie rustige svr camping met eventueel eigen sanitair als het vrij is.top

DePieter

Hier voor de 2e keer geweest. Blijft een fijne camping. Door omstandigheden eerder vertrokken. Wat een betrokken eigenaar. Belde zelfs nog op om te informeren hoe het ging. Helemaal top. We komen zeker nog eens terug.

• april 2023

mooi, ruim opgezet. wij stonden met uitzicht op het bos waar een heerlijk groot losloop gebied is voor de hond. sanitair is schoon en de WiFi top!! Sochtends heerlijk rustig met enkel het geluid van de vogeltjes. eigenaar erg vriendelijk. Na overleg mochten we zelfs wat later op de dag vertrekken.

De-Bakkertjes-on-the-road

Bedank voor de mooie Review. veel camper plezier toegewenst !!

mooie rustige svr camping met eventueel eigen sanitair als het vrij is.top

• april 2023

De-Bakkertjes-on-the-road

Bedank voor de mooie Review. veel camper plezier toegewenst !!

SVR-minicamping De Hoge Bomen