Kleine, maar heel mooie camping met ruime goed onderhouden plekken en mooi en super schoon sanitair. Aardige eigenaar die heel enthousiast over zijn raspaarden kan vertellen. Voor een aantal dagen fietsen een ideale omgeving

Jpnhoek

een fijne plek om te staan. schoon sanitair en mooie omgeving. wat ik nooit snap is dat er geld wordt gevraagd voor het hebben van een hond. die maakt namelijk nergens gebruik van. jammer.

• oktober 2022

Heel vriendelijk ontvangen. Mooie plek. Sanitair netjes en schoon. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader.

• oktober 2022

Minicamping De Baldwin Hoeve