Ik denk het schoonste sanitair dat we de afgelopen jaren heb mogen gebruiken. Alles netjes, heel fris en degelijk.

AdriaPaulYvon

Goed verzorgde camping met mooi en schoon sanitair. Mooie camperplaatsen. De ontvangst was vriendelijk. Wij waren met een camper maar kregen alle gelegenheid om ook een van de comfortplaatsen uit te kiezen.

een erg leuke plek! Maar we hebben hier met twee stacaravans een lang weekend afgesproken en helaas is het absoluut niet mogelijk om naast elkaar te staan. Ook hiervoor is geen aanwijsbare reden. een echte schande.

Camping de Berken