Camping De Grijze Duif

Nieuw-Weerdinge, Emmen, Drenthe, Nederland

Camping De Grijze Duif

Camping ligt in landelijke omgeving - in de zomerweken broodjesservice - in geocache-gebied - bushalte 100m - Emmen 10km - Ter Apel 4km - centrum 1km

• Weerdingerkanaal Noordzijde 228

7831 HR, Nieuw-Weerdinge, Nederland
  • € 17,60 • 20 apr. t/m 1 okt.

• september 2020

Prima locatie, mooie ruime plaatsen en prettige eigenaren toilet units zijn schoon en netjes min puntje is de smalle doorgang van de douche cabine. hebben hier 8 nachten gestaan en de omgeving met de fiets verkennen is met de mooie fietspaden een aanrader.

NKC-campercontact-Ad-en-Corry

Wij hebben hier 4 nachten gestaan. Het is ons hier prima bevallen. Rust, ruimte en veel groen dat is hier volop aanwezig. Goede sanitaire voorzieningen. Zeer vriendelijke eigenaar die graag een gesprek met je aangaat. kortom deze lokatie is een aanrader. Wij komen hier zeker hier nog eens terug.

PE1SJA

hele mooie, ruime camping. heel rustig. gericht op 55+, heel vriendelijke eigenaren.

CASABOAN

Alle 29 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• september 2020

CASABOAN

• € 17,60 • 20 apr. t/m 1 okt.