hemelvaart weekend op deze camping mogen doorbrengen. Vriendelijk ontvangst. Mooie ruime plekken. Sanitair is schoon. Mooie fietsroutes. Deze camping is aan te bevelen. groetjes Tjimkje.

• september 2021

hele fijne camperplaats, zeer goed verzorgd, schoon sanitair, en goede WiFi, mooie verharde plaats met een grasveldje, zeker de moeite waard,op de fiets naar Maastricht heel goed te doen, kom hier zeker terug

keescamper1956

Beste Kees, Fijn dat u een leuke review schrijft maar op de fiets van Spier, Drenthe naar Maastricht is wel een heel eind. Heeft u de juiste Bosrand? Met vriendelijke groet Arriënne, Camping de Bosrand in Spier.

• juni 2021

Fijne camping met nieuw sanitair en vriendelijke eigenaren. Veel activiteiten voor de kinderen en nabij een fraai natuurgebied.

duffeaap

Uw nickname is Duffeaap.......grappig. We hebben dit niet zo mogen ervaren :-) Hartelijk dank voor deze review. Wellicht zien we u nog een keer bij ons. Drenthe heeft veel te bieden en te ontdekken.

• september 2021

• juni 2021