Prima camping lekker rustig op mooi grasveld stonden wij kan ook op camperplaats staan mag men zelf kiezen. Sanitair is basic maar wel schoon. Mooie omgeving voor fietsen en wandelen

Cor&Mart

Prima plek om te staan en de omgeving te bekijken met de fiets. Op het tweede veld zijn inmiddels vier verharde plekken voor campers.

Gram54

Waren daar eind juli. Geweldige plek met net sanitair. Vanuit deze plek kun je prachtige fietstochten in de omgeving maken. De plaatsen zijn ruim en liggen op een grasveld.

BoerenCamping op het Erf