Camping De Groene Valk

Zeegse, Tynaarlo, Drenthe, Nederland

prachtige fiets omgeving, rustige camping vaste bewoners. frea

Goedemorgen bedankt voor je review,alle gasten schrijven over dit prachtige gebied met volop wandel en fietstochten. Wij zelf zijn ook zeer content met deze locatie. Hartelijke groet, Andre.

• november 2022

Prima plek! Mooie ruime plaatsen en een mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Camping heeft alles. Mag in de gebouwen misschien wat warmer en we gaan er van uit dat er verlichting bij de douches gaat komen. Het is in de centrale ruimte erg donker in dit jaargetijde.

Cnorrie_on_tour

Bedankt voor je mooie beoordeling. Had deze review niet gelezen ,want ik reageer op elke beoordeling. Als jullie nog eens in deze mooie omgeving willen vertoeven zijn jullie van harte welkom. Groetjes,Andre

GoraC

Goedemorgen GoraC, Bedankt voor je mooie beoordeling ,de bibliotheek is een mooie uitbreiding op de camping. Er wordt veel gebruik van gemaakt. Als het weer even niet meevalt kun je hier informatie opdoen voor als het zonnetje weer gaat schijnen. Ondertussen even een boek lezen of een videootje kijken en genieten van de rust op onze camping. Hartelijke groet, Andre.

prachtige fiets omgeving, rustige camping vaste bewoners. frea

• november 2022