• augustus 2019

inclusief stroom betaalden wij €18. Mooie douches (max 5 min). Maar 2 toiletten voor 50 plaatsen vind ik weinig. Rust en ruimte. Mooie fietsomgeving. De 7 is voor de mooie plek maar prijs/kwaliteit is eigenlijk een 6: moeilijk bereikbare loosput, krappe toegang, dure stroom (3.50 per dg).

• juli 2019

Vriendelijk ontvangst mooie camping in de bossen schoon sanitair, goede prijs. Dit weekend is er Kar Ga Door Zuidwolde een mooi evenement.

• juni 2019

mooie ruime plek in bosrijk stukje. Deze camping is veelal zomer en ook in de winter open. Dorp op loop en fiets afstand. sanitair netjes, vriendelijke beheerders. NCC campings zijn top voor de camper om te verblijven.

• augustus 2019

• juli 2019