je mag hier dus niet ( meer) overnachten. we hebben er overdag even gestaan. geen voorzieningen. prima plekken. er komen ook wel veel vrachtwagens.

Liesje59

een zeer fijne plaats met uitzicht over het Markermeer. Batavia werf op loopafstand. Een camper plaats met potentie maar op dit moment niet de prijs waard.

TJGolverdingen

Gratis camperplek. Aan de andere kant van de dijk is het strand. Met speeltoestel voor kinderen. Honden mogen hier aangelijnd verblijven en de poep natuurlijk zelf opruimen. Vlakbij Batavia Outlet Centre. Prima sfeer.

Parking Houtribslag [strand]