Parking De Orchideeënhoeve

Luttelgeest, Noordoostpolder, Flevoland, Nederland

Parking De Orchideeënhoeve

Parking van de Orchideeënhoeve - vraag toestemming voor overnachten - parking gesloten van 18.00-8.30u - tijdens openingsuren toiletten aanwezig - restaurant - centrum 2km

• Oosterringweg 34

8315 PV, Luttelgeest, Nederland

• juni 2021

een hele mooie camperplaats rustig gestaan jammer dat de orchideeën hoeve gesloten is vanwege de corona. jammer want wij hadden graag binnen gekeken, wij komen graag nog een keer terug en hopen dat het dan open is. een top locaties bedankt voor het staan. Ben en ineke

• april 2021

Gratis CP en gratis stroom. Er blijkt een toilethuis te zijn op het verderop gelegen camping terrein, dit is wel in slechte staat.

Dennis-D.

Beste Dennis, Bedankt voor uw bezoek. Wij hopen dat u een fijne overnachting heeft gehad op onze parkeerplaats. Wellicht dat u de faciliteiten van een nabij gelegen camperplaats heeft gebruikt. Op onze parkeerplaats zijn namelijk geen toilet- en douchevoorzieningen. Alleen tijdens openingstijden van ons park kan er gebruik gemaakt worden van de toiletten in ons park (hoofdgebouw). Door coronamaatregelen is ons park momenteel helaas gesloten en kan er geen gebruik gemaakt worden van de toiletten. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, De Orchideeën Hoeve

• april 2021

wij staan hier nu met 1 andere camper. Knots van een parkeerterrein met gratis stroom aan het uiteinde van elke strook

• juni 2021