4kids

inderdaad een parkeerterrein met verlaten campers. de plekken zijn goed en je kunt uitkijken op het wolderwijd. verderop is de camping maar dan moet je op de fiets naar de wc🤣 wij stonden er alleen dus erg saai. plek is prima wc ook schoon

• april 2023

Een camperplaats met het mooiste uitzicht van de wereld. Je neus op 5 meter van het water. Verharde plekken. 10 ampere stroom. Schone warme douche. Heet afwaswater. Winkels op loopafstand. Stranden in de nabijheid. Wat wil je nog meer?

• april 2023

Camping Bolhaven