RCN de Roggeberg, vakantiepark

Appelscha, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

We staan weer op deze mooie camperplaats ,in een mooie omgeving veel fietsmogelijkheden .Dorp op kleine afstand,met goede eetgelegenheden met onderandere een goed restaurant waar je lekkere pannenkoeken kunt eten..We komen zeker weer terug naar deze camping 😄

pd0oyf

hier 4 nachten gestaan. mooie grote camping, waar van alles te doen is. openluchtzwembad vlakbij. de camperplaatsen zijn mooi ruim en het sanitair is schoon.. prachtige fietstochten en boswandelingen. kortom aanrader!

Map
Green Key eco-label