Zijn weer terug naar deze camping gekomen,mooie verharde plaatsen .En zoals al beschreven is mooi en schoon sanitair,en niet te vergeten mooie fiets routes. En vriendelijke mensen aan de receptie.

Peter-Sera

Prachtig camping in een mooi natuurgebied. Je hebt niet het gevoel dat je op een “grote camping staat” mooie verharde camperplaatsen met prima ruimte om de luifel uit te zetten. Top sanitair. Prachtig fiets en wandelgebied! Ja, en ik heb niks te zeuren!

PeterDirk

Peter en Sera . Enkele dagen hier gestaan, netjes en vriendelijk personeel . plaatsen zijn mooi vlak,en voor ons ruim genoeg . sanitair netjes en mooi.Veel mooie fietsroutes.We komen vast en zeker terug naar deze mooie camping 👍

Camping De Wâldsang