We waren er weer. Het was heel warm maar ons geen seconde verveeld. Dichtbij het kanaal... heerlijk veel vaartuigen. Gastvrije vriendelijke eigenaar. Dorp dichtbij... wat wil je als echte camperaar nog meer?

Aart---Nel

Goed betaald met € 13,50. Ook voor water en stroom moet nog vertaald worden. Verder is er geen douche/ toilet, wat voor deze prijs wel verwacht mag worden. En midden op industrieterrein, mwaw, matig allemaal!

ideaale plek met mooi onderhouden terrein

ideaale plek met mooi onderhouden terrein