• oktober 2022

goede overnachtingsplaats.

• mei 2021

Vriendelijke eigenaresse! Nachtje gestaan, ik was de enige! Toiletgebouwtje gesloten, iets met reparatie! Geen grijs water afvoer en chemisch toilet legen! Wel water innemen mogelijk en stroom aanwezig! Vanwege het slechte weer niet zoveel van de omgeving gezien! JaFradria!

• september 2020

vriendelijke ontvangst. toilet / douche had geen water helaas. geen wasbak, maar uitstort gootsteen. voor 10 euro wel wat aan de dure kant, mede omdat er geen loosplek is voor chemisch toilet. maar wel voor herhaling vatbaar

• oktober 2022

goede overnachtingsplaats.