Mooi stekkie. Alles aanwezig. Mooi info huisje. Veel fietsmogelijkheden. o.a. naar Dokkum. Veel succes in de komende jaren.

Aart---Nel

wij hebben hier met veel plezier gestaan. Een heel lief echtpaar en gastvrij. Perfect en schoon sanitair. top!!! we komen zeker nog eens langs.

hobby962

Prachtige CP, heerlijk rustig, sanitair superschoon, ideale uitvalsbasis om naar Ameland te gaan met de fiets, maar ook Dokkum en omgeving zijn prachtig. Dit is zeker een aanrader met een heel vriendelijke eigenaar.

• Fjildbuorsterwei 9

9153, Brantgum, Nederland