Prachtige cp met ruime plaatsen. Locatie is top, tussen het Fochteloërveen en de bossen van Appelscha. Schappelijke prijs.

Dick-en-Anneke

Fraaie CP, ruime plekken met keurige voorzieningen. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Klein minpuntje: de twee cabines met toilet en douche zijn misschien wat weinig als de CP druk bezet is. Nú geen enkel probleem. Volop wandel-en fietsmogelijkheden. Aanrader!

Een fijne camperplaats, ruime plaatsen, een cp waar alles klopt. Prachtige fietsroutes! Prijs € 15 incl. stroom. We komen graag nog eens terug.

Camperplaats De Flint