Prima plek voor een overnachting . betalen wat je gebruikt niets mis mee ! stroomaansluiting wat ver ook het leeg gooien van chemisch toilet . Verder een plek om zeker terug te komen .

• december 2023

Prima plek om te overnachten. In de winter zonder voorzieningen. Opstelplaatsen verhard met grasstenen. Aan kanaal, naast industrieterrein. We stonden in het weekend: heerlijk rustig.

• december 2023

Wij staan hier meerdere nachten in de winter. Er is stroom, als je een lange kabel hebt. Wij betalen nu, in de winter alleen voor de stroom, wat neerkomt op ongeveer een euro per dag. Vanuit deze plek fiets of wandel je heel gemakkelijk naar het gezellige centrum van Gorredijk.

Passantenhaven De Kalkovens