Hele mooie camperplaats! Voor de kinderen prachtig om hier te spelen en wij genoten van het mooie uitzicht rondom!

Tjitske&Jelle

Mooie en rustige camperplaats aan de Dokkumer Ee en het fietspad. het Dokkumer Ee is druk bevaren. Op een boogscheut van Leeuwarden. De voorzieningen zijn nog basic, maar 👍. Garantie voor een rustige nachtrust.

LuDelen

Mooie visgraat opstelling, zit je niet constant tegen de Camper van de buren aan te kijken. Grijs water lozen is inmiddels ook geregeld. Geen douche, geen toiletten, maar dat hebben wij ook niet nodig. Met de fiets ben je zo in de Leeuwarder binnenstad. Rust en ruimte, wat wil je nog meer....

Camperplaats Jelsum