• april 2021

wilde hier staan. alles vol met boten op de kant. je kon het terrein niet op zijn snel doorgereden

• juli 2020

Sanitaire voorzieningen zijn top! Maar vindt niet dat dit een camping is. Valt eerder onder camperplaats. Eerste gedeelte prima om me je camper te overnachten. Veel te zien door komen en gaan van bootjes.

• juni 2020

Vandaag hier geweest en hoewel het sanitair er uitstekend uitziet liggen de “camperplaatsen” er troosteloos bij. Kris kras ligt of staan picknicktafels. Het geheel nodigde in ieder geval niet uit om hier te overnachten.

• april 2021

• juli 2020