Vanwege de grootte van de mobiel hebben we een pitch binnen gedaan op beton. Wij betaalden € 29,50 en hadden uitzicht op de boten. Geen lawaai van de straat hoorbaar. Gemakkelijk benaderbaar voor grote schepen. Geen gebruik gemaakt van toiletten of washok, dus niet beoordeeld. Elk moment...

hwmallo

De plaats is het geld niet waard. 30m naast de hoofdweg of op de toegangsweg naar de jachten. Het is niet mogelijk om stoelen neer te zetten. Vriendelijkheid moet je zoeken. Het is het beste om uw geld over te dragen en verder te gaan.

Iveco8281

Ik kan de negatieve beoordelingen niet begrijpen.

Iveco8281

Ik kan de negatieve beoordelingen niet begrijpen.

Camping Lemmer Tacozijl