Een plekje nabij een redelijk drukke koffiebar. Veel auto verkeer. Uitzicht op een grote loods. Plek ruim, slechts 1 aansluitpunt elektra, dus wat samenwerking met buren nodig. Super sanitair. Vlak bij dorp. Niet duur.

j.weges

jammer van het uitzicht op de mega loods, maar verder: heerlijk plekje. 3 min lopen van leuke restaurants, schoon sanitair en als je t weet, is er zelfs electra voor 1 camper!

Maaaac

wat een leuke plek en voor die prijs, nu €11,15. Wc en douche heel schoon, leuk dorpje. Hier komen we zekering nog eens terug.

Parking Makkum