• augustus 2020

Telefonisch prijs afspraak €28 per nacht, keurige prijs voor deze camping, maar bij vertrek moesten we €45 betalen. Sanitair is zeer verouderd en niet schoon, plekken zijn erg klein, zwembad slecht onderhouden. Erg drukke rommelige camping. Kortom geen aanrader voor rustzoekers.

• juli 2020

Leuke gezellige familie camping. Klein en fijn. Alles is voorhanden, hele vriendelijke mensen en vaste bewoners. Met een grote caravan, zorg wel dat je ervaring hebt, de toegang is namelijk krap en sommige plaatsen moet je even achteruit rijden om er te komen.

• juni 2020

inmiddels niet meer de ruime plekken waarover anderen spraken. Erg druk en kleine plekken. Wij zijn doorgereden op zoek naar meer ruimte.

• augustus 2020

• juli 2020