fijne hartelijke ontvangst op een goed onderhouden camping. prachtige camper plaatsen met verhard pad en een stook groen voor je, goed gedaan. vergeet niet te gaan eten bij restaurant zwarte haan, 8 km fietsen maar dan eet je ook cullinair!

bert.koelewijn

Beste Bert Koelewijn, bedankt voor jullie mooie review, geniet er nog maar lekker van hier!

• april 2022

wat een mooi plekje, aan het water met een prachtig uitzicht. zeer vriendelijke ontvangst. sanitair e.d. heel schoon en alle voorzieningen aanwezig voor € 15,50. een aanrader!!!

Hans&Rita

Beste Hans en Rita, heel erg bedankt voor uw prachtige review. Wellicht tot een volgende keer!

• maart 2022

Een fijne plek om te staan. wij hebben er 2 nachten gestaan. sanitair is nu wel afgesloten, geen probleem voor ons. heerlijk gefietst. St. Annaparochie op fiets afstand, heeft alles wat je nodig hebt.

Jeannette-Kieft

Beste fam. Kieft. Heel erg bedankt voor uw mooie review. Wie weet tot een volgende keer maar weer in deze mooie omgeving.

• april 2022

• maart 2022