Een prima verblijf gehad, goede en nette voorzieningen, ruime camperplaatsen, eigenaresse had ons ingelicht over een motorfeest op naast gelegen terrein, een waar festijn. Wat een mooie plek.

RiGer

Beste Ri en Ger, bedankt voor de supermooie review. Ja het motortreffen was zeer geslaagd. Een heel gemoedelijk weekend met een hele groep motorrijders uit heel Europa.

we hebben genoten met een heerlijk uitzicht, vriendelijk ontvangst en mooi en schoon sanitair. WiFi is minder sterk maar voor ons geen probleem.

noedels

Beste Noedels, Bedankt voor jullie mooie review. De wifi is op sommige plaatsen inderdaad minder sterk. We hebben er al verscheidene keren iemand bij gehad, maar er schijnt niets aan te doen te zijn. Wie weet tot een volgende keer :)

een paar dagen hier gestaan wat een rust en mooie ruime plaatsen..keurige nette wc/douches...allemaal top

J.en.E.

Beste J. en E. super bedankt voor jullie prachtige review. Wie weet tot een volgende keer!

Mini-camping De Blikvaart