RCN De Potten, vakantiepark

Offingawier, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

prima plekje. mooie schone toilet gebouw. prima eet gelegenheden. mooie camping 15 min fietsen naar sneek

• april 2023

CP geboekt voor het paasweekeinde. bij aankomst bleek slechts een gedeelte van de camperplaatsen verhard te zijn. zo niet die voor ons gereserveerd was en aan de diepe slipsporen in het gras te zien en met regen voorspeld op tweede paasdag was dit een no go. Jammer de omgeving zag er leuk uit.

• oktober 2022

Deze krijgt van ons 5 sterren, alleen aldoor de redelijke prijs vergeleken met andere plekken met absurde woekerprijzen. Met een camper heb je toch niet veel nodig. Wij gebruiken ons eigen sanitair enorm de paar dage wat stroom extra en water in en uit. Het is hier prachtig, topplek!

• april 2023

• oktober 2022