Vakantiepark Bergumermeer, Ardoercamping

Sumar, Tytsjerksteradiel, Friesland, Nederland

Vakantiepark Bergumermeer, Ardoercamping

gelegen in Friesland - camperplaatsen - quickstopplaatsen - kampeerplaatsen - zie website voor diverse tarieven - talloze faciliteiten voor jong en oud - recreatiestrand - verken het meer met een bootje uit eigen haven - Burgumermar - centrum 1,5 km.

• Solcamastraat 30

9262 ND, Sumar, Nederland
  • € 27,95 • 27 mrt. t/m 31 okt.

• Best Deal Camping Card

3van 5

Mooie camperplaatsen, alleen de plaatsen gesitueerd naast de tennisbaan is niet te doen. Tot ‘s avonds 11 uur een stuk of 20 a 30 schreeuwende pubers vlak naast je kan niet. Vorige camperaars daarom eerder weggegaan. Vergalt een hoop plezier. Hier gaan we dan ook niet meer naar toe

• juni 2020

Een week gestaan op een van de 4 nieuwe camperplaatsen aan het meer. Grote plekken met stroom, water en kabel-tv. Met de ACSI-kaart voor € 18. Vriendelijk personeel in de receptie en ook in het restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. Prima sanitair. Binnenzwembad en zwemmen in het meer.

• april 2020

Vandaag maar eventjes op de fiets naar de nieuwe camperplaatsen aan het water op camping Bergumermeer wezen kijken gaan we zeker een keer staan al is het bij ons bijna in de achtertuin. Houd er wel rekening mee dat de tarieven camping prijzen zijn.

3van 5

• juni 2020

• april 2020

Kloosterman

• € 27,95 • 27 mrt. t/m 31 okt.

• Best Deal Camping Card