met hemelvaart gestaan. heerlijke camping / camperplaats. gras netjes gemaaid. sanitair allemaal keurig en schoon. prachtige omgeving en met veel geocaches. beheerder zeer hulpvaardig en erg enthousiast. komen zeker een keer terug. ga zo door.

DogsOnWeels

prachtige locatie grote kampeerplaatsen. Zeer netjes verzorgd 1 min puntje is het lange gras. Verder zeker een aanrader en we komen zeker een x terug

peterenroelie

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie er waren !

ik vind dit een mooie kampeerplek, ik zag camperaars en ook caravans. dat wil prima op de mooi gegen plaatsen die zijn afgebakend met hagen. de omgeving is ook mooi. Er is zeker aandacht besteed dit terein een goede upgrade te geven. Aanmelden door middel van de aanmeldzuil, werkt prima!

Bedankt en fijn dat jullie er waren

peterenroelie

Bedankt voor jullie review, fijn dat jullie er waren !

Bedankt en fijn dat jullie er waren

Camping 't Heidestek