Kleine, rustige CP aan de Ee met uitzicht over de jachthaven bij vriendelijke eigenaren. Prima sanitair. Centrum op loopafstand met prima eetgelegenheden in oud Woudsend. Vergeet de Elfstegentocht niet! Op fietsafstand o.a. IJlst, Sneek en Lemmer goed te doen. Wij komen zeker terug!

Ton en Joyce

topplaats , vriendelijk ontvangst, super sanitair en hete douche! We komen graag terug.

prima stek een aanrader aardige mensen komen zeker een keer terug

prima stek een aanrader aardige mensen komen zeker een keer terug