• december 2018

Gestaan voor 1 nacht eigenlijk is het gewoon een parkeerplaats, nu niet druk camping was ook dicht. Geld in de paal gegooid meter liep wel maar kwam geen water uit🤔. Dag erop bij receptie gemeld en kreeg het geld netjes terug. Voor ons was 1 nacht prima, oogt wat sfeerloos.

• juni 2014

Je staat op grind en hoe hier 4 campers moeten staan is mij een raadsel. De eigenaars zijn wel zeer vriendelijk en je mag gebruik maken van alle campingfaciliteiten!

we hebben ook op de camping camperplaatsen met mooi grasveld

• december 2018