Wat een heerlijke camperplaats, alles top geregeld en schoon sanitair. Prima locatie om van hieruit te wandelen of te fietsen. Persoonlijk vind ik alleen de menukaart van het restaurant niet passen bij een camping. Voor de rest alleen maar positieve ervaringen bij Het Lierderholt.

Eric-TLoft532

Heerlijke plek. We zijn hier voor de 4e keer. Sani top en altijd schoon. Mooie plekken. Heerlijk restaurant. vriendelijke mensen. Op de fiets naar Paleis ‘t Loo, Radio Kootwijk, Kroller Muller, Beekbergen en heerlijk wandelen. Wij komen zeker terug. 10 dagen gestaan.

Camperlocatie bij camping Het Lierderholt