we zijn hier weer 2 overnachtingen gedaan 12april en 13 april in een woord voor camperaars het beste wat je kan overkomen we zijn hier al 4jaar gestaan en blijven terugkomen hele fijne beheerders groetjes josephien en tonnie

Annabel01

Een nachtje gestaan in de winter. Rustige nacht gehad,alleen de man met de grasmaaier wat een eikel op het moment dan wij wilden vertrekken blokkeerde hij de uitgang nu moesten wij het hele stuk achteruit rijden en geen contact met de man krijgen.

Camping De Helling