• november 2023

Gratis, schone en mooie wandelingen mogelijk. U kunt ook winkelen. Dat is alles wat ik nodig heb voor één nacht.

• augustus 2021

We waren 27-9-21 op deze grote parkeerplaats waar de camperplaatsen ingenomen zijn door 2 grote vrachtwagens en zijn maar doorgereden naar Silvold waar nog wel plaats en rust was. Sorry voor Genderingen maar het is toch echt een afgebakende camperplaats.

• april 2021

Rustige omgeving, maar niet echt echt een mooie plaats om te staan. De omgeving is wel prachtig om te wandelen en te fietsen. Komen zeker nog terug.

• november 2023

• augustus 2021