Paardensportcentrum Diekshuus

Gendringen, Oude IJsselstreek, Gelderland, Nederland

Paardensportcentrum Diekshuus

locatie vlakbij paardenmanege - bij kinderboerderij - grens Nederland-Duitsland 500m - centrum 500m

• Ulftseweg 4A

7081 AA, Gendringen, Nederland

• maart 2021

CP heeft n mooie ligging Nu redelijk rustig na corona? Vanaf de CP kan je gelijk routes lopen We hebben betaald maar kregen geen stroom. Kregen alleen n voice mail,toen n mail gestuurd met mijn 06,werd de dag erna gebeld...tja beetje laat. Als we nog n keer kwamen werd t recht getrokken🙄

• juni 2019

Prima plek om te staan. Het was wel even puzzelen hoe we de betaling moesten doen. Het plaatje met info was nl. niet meer te lezen. Water bij het waterput bij de kinderboerderij opgehaald. Er is nl geen water bij de zuil. Heerlijk rustige plek met uitzicht op de natuur.

• mei 2019

Geweldige camperplaats, mooi uitzicht, prachtig wandelgebied, mooi fietsen. Ook de kinderboerderij is echt de moeite waard.

• maart 2021

• juni 2019