mooie ruime plaatsen, maar langs een drukke weg en té duur (€33,50) voor half september en wat het biedt. sober en beperkt sanitair voor een volle camping.

ruud95

Prachtige kleine camping. ruime plaatsen. Apart tentenveld. Fijne sfeer. Ton en Rita erg aardig en behulpzaam. 5 dagen het goed naar de zin gehad. Aanrader.

• september 2021

Het camping terrein had wel iets beter gemaaid mogen zijn. Het ( natte) gras stond enkel hoog. Sanitair sober, maar wel schoon. Wij ondervonden geen problemen met het kleine aantal douches en toiletten, maar de camping stond ook niet vol.

• september 2021

Natuurkampeerterrein Het Smokkelpad