Molecaten Park De Leemkule

Hattem, Gelderland, Nederland

• juli 2020

Leuke nette camping, alleen verbaasd het ons dat mensen die er langer staan hun eigen regels maken, overal tussendoor lopen, eigen paden maken, en Zet vooral niet je auto op een plek die ze vinden dat van hun is, verder prima vermaakt

• juni 2020

Prachtig park. Gemoedelijk. Mooie wandel/fietsroutes. Heel vriendelijk personeel. Leuk zwembad voor de kinderen, zowel binnen als buiten evenals voldoende speelruimte. Wij gaan zeker nog eens!!

• juli 2020

• juni 2020