We hebben hier lekker geslapen, voor een goede prijs van €17,50 inclusief electra. Niet meer sterren omdat de ondergrond wel modderig was, gelukkig niet zacht ivm wegrijden.

Els Kroese

Wat fijn dat u goed heeft kunnen slapen. Wat jammer dat u de modder als minder prettig heeft ervaring.. Helaas is door de vertraagde bouwwerkzaamheden in de winter het gras vernield op de verharde camperplaats. Ons kampeerveld is wel groen. Ook hier kunnen in overleg ook campers staan. Jammer dat u niet ter plaatse het had gemeld.dan hadden we dit kunnen regelen.

Mooie camperplek voor een paar nachtjes. Fraaie omgeving om te fietsen, vooral omdat dichtbij zowel richting de Veluwse bossen als het IJssellandschap met uiterwaarden zit.

Simon-Hania

Zeer vriendelijk ontvangen. Leuke camper plaatsen. Schone wc en douches. Voor de 1ste keer de hond meegenomen en ook hij had het super naar zijn zin.

Camperplaats bij camping De Plakken