Camping Huttopia de Veluwe

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Multivantina

Hele fijne en opgezette camping! sanitair begint wat uit elkaar te vallen (na hoogseizoen) hoop/ga er vanuit dat dat in de winter gefixt gaat worden. Enkele wastafels en toiletten die het niet deden of afgesloten waren.

nivard_g

prachtige natuur camping! ruim opgezet.. vriendelijk personeel! sanitair gebouw verouderd! wij zijn hier nu voor de 2de keer en bevalt prima! prijzen kloppen helaas nog steeds niet! verder een prachtige omgeving.

Camping Huttopia de Veluwe