Camping de Kei

Lichtenvoorde, Oost Gelre, Gelderland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

We zijn hier voor het eerst geweest. Het sanitair is super schoon en sfeervol. Ruime plaatsen, aardige eigenaar. Kortom een aanrader. Gr Jaap en Yvonne

JaapYvonne12

prachtige kleine camping in een heerlijke omgeving. Het sanitair is top.

Grumpfff

Mooie rustige camping met prima en schoon sanitair. Mooie plek om de omgeving te verkennen met de fiets. 1 kilometer verwijderd van het centrum van Lichtevorde, met een leuk centrum. Vriendelijke camping eigenaar.

JaapYvonne12

prachtige kleine camping in een heerlijke omgeving. Het sanitair is top.

Camping de Kei