• april 2022

Volgens Campercontact 1 april open, maar het is 14 april. Dus nog even geduld.

NKC-Gerard

Hallo NKC-Gerard, Hartelijk dank voor uw bericht. We zijn inderdaad wat later open dan gebruikelijk. E.e.a. komt door het wat later gereedkomen van de nieuw- en verbouw van onze gebouwen. Vanaf de 14 april 2022 is Zegenoord weer open en we hopen dat u onze nieuwe faciliteiten waarderen kunt. Met vriendelijke groet, Ted Stevens Terreinbeheerder

• augustus 2021

• april 2022

Volgens Campercontact 1 april open, maar het is 14 april. Dus nog even geduld.

• augustus 2021

Natuurkampeerterrein Zegenoord