Minicamping De Kijkvelder

Minicamping De Kijkvelder

Kleinschalige rustige camping - gezamenlijke ruimte - centrum 3km

• Kijkveld 5

6741 HD, Lunteren, Nederland
  • € 20,34 • 15 mrt. t/m 31 okt.

• juli 2021

Mooie kleine camping met ruime beschutte plekken. Vriendelijke beheerders. Sanitair in orde, wat oud, maar keurig. Prachtige fietsomgeving. Lunteren op 10 minuten fietsen met veel winkels en restaurants.

• juni 2021

Kunnen helaas niet meer sterren geven Woutje & Marinus petje af voor jullie, hoe jullie al 27 jaar jullie mooie mini camping beheren. Komen hier al vanaf het begin vd mini camping. Eerst met de onze caravan en nu de afgelopen week met onze camper. Het voelt als thuiskomen en dat zegt genoeg.

Peppo2021

Goed onderhouden kleine boerencamping met ruime plaatsen en heel goede sanitaire voorzieningen. De gastvrijheid en behulpzaamheid bij storm/hagel-problemen sprong er in onze ogen heel positief uit. Omgeving prima voor fietsers.

• juli 2021

• juni 2021

Dokjohn

• € 20,34 • 15 mrt. t/m 31 okt.