Ricus.60

Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer met beter weer Met vriendelijke groet, Jaqueline Dollevoet Camperplaats 't Crumpse Hoekje

obelix52

Jammer dat u zo reageert. U kunt ons s' morgens vanaf 9 uur bellen of er plaats is. De grasplaatsen kunnen we helaas niet gebruiken in verband met het slechte weer van de laatste tijd omdat dan het gehele terrein kapot gereden wordt. Vandaar dat deze plaatsen nog leeg waren. We hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Jaqueline Dollevoet Camperplaats 't Crumpse hoekje

Baccara

Bedankt voor de fijne review. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer Met vriendelijke groet, Jaqueline Dollevoet Camperplaats 't Crumpse Hoekje

't Crumpse hoekje