Proef-de-Veluwe arrangement hier gedaan. Een 5-gangen diner wordt bij je camper geserveerd. Superleuk idee (nog uit de Corona tijd), en erg goed uitgevoerd. De camperplaats is netjes verzorgd, en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Hier komen we nog wel een keer terug.

RayE

afgelopen nacht gestaan op doortrek lekker op loopafstand van alles mooie ruime plekken en heerlijk rustig ! sanitair pico bello ! goede douche , goede prijs wij komen zeker nog eens terug !

veedepee

Weer super genoten van de charme, de gezelligheid en de gastvrijheid. Mooi om hier terug te komen. Onze hond moet er van kwispelen:-)

Campertuin Veluwe Noord