anneke15

fijne camping met een mooi schoon sanitair. lekker dichtbij het centrum. 2 nachten met de camper gestaan.

pietenjet

Vriendelijke ontvangst van de beheerder. Prima schoon sanitair. De douche mag wat mij betreft iets warmer. Van hier uit zijn veel leuke plekken te befietsen zoals b.v. de Park De Hoge Veluwe, de Ginkelse Heide etc. Voor de wandelaars, je kunt vanaf de camping de hei op. Superleuke camping.

Brenda&Clemens

Bedankt voor jullie fijne reactie, geef het de volgende keer aan ons door, dan kunnen wij de douche iets warmer zetten.

SVR Minicamping de Bosrand